diumenge, 29 de setembre del 2013

New York City!

La ciutat que mai dorm, la de Wall Street, la de la 5th Av, la del Woody Allen, la de les Torres Bessones que ens va robar l'11 de setembre, la que treu fum de les clavegueres, la dels carretons de hot dogs, la dels hipsters amb pasta, la de les rates que remenem escombraries i la de les obres al metro... Nova York; la ciutat de la Marta i el Gerard, la de la seva Roosevelt Island i el seu piset amb vistes a Manhattan.

World Trade Center.
Manhattan desde la terrassa.

Flatiron building.

Doncs si, aquí és on hem passat l'última setmana passejant per carrers i avingudes, wandering New York. Retrobat-nos amb la nostra estimadíssima cultura occidental i... amb la Clotis! La primera vegada que vam visitar aquesta ciutat ho vam fer de manera ordenada: començant pel sud de Manhattan i anar pujant, sense deixar escapar cap dels highligth que la guia anomenava. Aquesta vegada la nostra visita no ha seguit cap ordre. Senzillament mentre esmorzàvem amb la Marta ens deixavem aconsellar.

De pícnic al Central Park.
Al cor de Manhattan.
Strawberry fields.

A part dels llocs emblemàtics que cal visitar, nosaltres vam treure el cap pel Museu Tenement. Un bloc de pisos del XIX que es conserva intacte i que mostra els durs principis de la major part de la immigració de la ciutat. Però el millor de dia, sens dubte, el còcktel amb òstres (la meitat de la costa est i l'altra de la costa oest) que vam fer amb la Marta. Més que res perquè ens va dir que aquí, és el que es fa a les tardes...

Passejant per Wall Street.
De shopping.

Un cronut de San Genaro.

Un dels llocs que més ens agrada de Nova York és la High Line. Una antiga via de tren elevada que han reconvertit en un passeig ple de 'newyorkers' de mercat orgànic que acaba al Chelsea Market, on pots comprar tot el que vulguis i organitzar un pícnic urbà de luxe.

Camí de Rossevelt Island.
Per TriBeCa.
De shopping per Williamsburg.

Com a bons turistes vam pujar al Top of the Rocks i a més a més vam agafar un dia tan clar que vèiem l'Estàtua de la Llibertat. Vam passejar pel Central Park i vam menjar estirats a l'herba sushi take away i olives, vam visitar la Zona Zero i vam arribar passejant fins el riu. La Gran Terminal, l'East Side de les casetes de totxo amb escales, Little Italy i les paradetes de San Genaro, Chinatown que tot s'ho menja i el Soho. Per acabar una visita ràpida a la Columbia University i cap a Harlem a menjar 'chicken&waffle' que es veu que també es porta molt.

Gran Terminal.
Dalt del Top of the Rocks.
Ferry cap a Williamsburg.

El cap de setmana el vam passar en família. Vam començar sopant i prenent alguna cosa a Williamsburg, vam fer un brunch a Tribeca i vam acabar al cine veient l'última del Woody, encara més newyorker voleu? Doncs el diumenge a fer el hipster cap al Flea Market de Brooklyn i un altre bon brunch.

A la ferreteria.
Grans patriotes.
Fent el hipster per Brooklyn.

I així despedim la parella. Nosaltres marxem cap a Las Vegas! Però tornarem... Entre altres coses perquè els hem deixat una pila de trastos al mig del menjador.

Hem deixat el Gerard ben enfeinat sembrant cèl·lules...

1. Familia voltant pel món.29 de setembre del 2013, a les 8:07

Hola parella!!! Ja veiem que heu gaudit a tope de la Gran City i dels amics!!! i d'un bon shooping! Molt bon viatge a Las Vegas!!! Disfruteu moltíssim guapos!!! Petons de tots 4 i especialment del Bernat i Abril que encara recorden el Kinder!!! Petons!!!

2. Això si que és tornar a la civilització! amb tour de botigues i tot...