dissabte, 5 d’octubre del 2013

Driving the Big Sur & Silicon Valley

De motel en motel anem avançant cap el nord. Aquesta carretera la coneixem, la vam fer amb un mustang descapotable fa un parell d'estius, aquesta vegada la fem en plan més familiar. No ens importa gens repetir-la, el paisatge és espectacular.

No és descapotable però hi cabem els tres i les maletes.
Paisatge de costa del Big Sur.

Comencem el cap de setmana amb una parada a Santa Bàrbara, un poblet de postal (o un Port Aventura amb americans reals que hi viuen). Aprofitem que hi ha mercat de hippies orgànics per menjar fruita californiana i rebaixar el nivell de colesterol adquirit durant aquests dies.

Entre hippies amb pasta.

Passejant pel mercat de pagès.

Però la dieta saludable dura ben poc perquè a l'hora de dinar anem cap el moll i ens deleitem amb un bon 'fish&chips' ben arrebossat, ben oliós!

Fish and chips al moll.

La primera parada de diumenge al matí és per observar l'enorme colònia d'elefants marins. Que no us donin elefant per foca! Els elefants marins tenen trompa!

Elefants marins.

Brixby Bridge, es veu que és històric...

Continuem per la Hwy 1 fins el Parc Natural Júlia Pfeiffer des d'on es tenen unes vistes increïbles de la costa del Pacífic d'aquest enorme país i es pot veure un salt d'aigua que cau directe al mar.

Brunch amb vistes.
Júlia Pfeiffer parc natural.
Descans en el camí.

Parada tècnica al restaurant Nephtene, un lloc mític del Big Sur, per fer un bon brunch amb vistes a l'oceà i a la tarda cap a la 17 Milles Drive que avança entre boscos i camps de golf fins una platja plena de surfers de quaranta en amunt en plena forma! Acabem la visita de la Península de Monterey a Peblee Beach. Passegem entre la jet set que assisteix al torneig d'aquest cap de setmana mentre parlem fluixet per passar desapercebuts.

Surfers a la península de Monterey.
S'han acabat les bones ones.

Acabem el dia amb una bona sorpresa; una colla de balenes que han anat a sopar molt a prop de la costa ens saluda durant una bona estona a tota la colla que hem anat a xafardejar a la platja.

Una balena simpàtica.

Peblee Beach Golf.

Després de tanta natura i de tant romanticisme decidim anar a dormir a Palo Alto, a dos minuts en bici de Stanford University i a l'altra banda de l'autopista de la seu de Google i de l'Infinity Loop d'Apple. Els parc naturals estan molt bé però el potent wifi d'aquí també enganxa! Enganxats a l'Iphone, així comencem la setmana.

Passejant pel campus d'Stanford.
Buscar al Google Maps el carrer Google...

En memòria a l'Steve Jobs.